ギリス フルタカ アマンダジヨアン
GILLIS FURUTAKA AMANDA J
ギリス フルタカ アマンダ ジョアン 所属 京都産業大学 外国語学部 英語学科 職種 教授 |
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発表年月日 | 2004/11/20 |
発表テーマ | Streaming University English Majors: Are We Labeling Them For Life? |
会議名 | JALT International Conference 2004 Language Learning for Life |
主催者 | Japan Association for Language Teaching (JALT) |
学会区分 | 全国学会 |
発表形式 | 口頭(一般) |
単独共同区分 | 単独 |
国名 | 日本 |
開催地名 | Tezukayama University Gakuenmae Campus, Nara |
開催期間 | 2004/11/19~2004/11/22 |
発表者・共同発表者 | Amanda Gillis-Furutaka |
概要 | A basic tenet of postwar Japanese compulsory schooling has been to provide an equal education for all by teaching students of all levels of ability in the same class. Attitudes are changing and universities are seeing an increasing need to group students in language course by proficiency level. This paper presented research findings on the attitudes of English majors to proficiency level grouping and its effect on their self image and motivation to study. |