ギリス フルタカ アマンダジヨアン
GILLIS FURUTAKA AMANDA J
ギリス フルタカ アマンダ ジョアン 所属 京都産業大学 外国語学部 英語学科 職種 教授 |
|
発表年月日 | 2016/11/28 |
発表テーマ | Active Reading in Class |
会議名 | JALT 43rd International Conference 2016 |
主催者 | Japan Association of Language Teaching (JALT) |
学会区分 | 全国学会 |
発表形式 | 口頭(一般) |
単独共同区分 | 単独 |
国名 | 日本 |
開催地名 | Nagoya, Japan |
開催期間 | 2016/11/25~2016/11/28 |
発表者・共同発表者 | Amanda Gillis-Furutaka |
概要 | This presentation explained the neuroscience of reading in a foreign language and introduced principles from neuroscience findings that can guide lesson planning and teaching to ensure that all students are actively engaged in reading activities. |