ギリス フルタカ アマンダジヨアン   GILLIS FURUTAKA AMANDA J
  ギリス フルタカ アマンダ ジョアン
   所属   京都産業大学  外国語学部 英語学科
   職種   教授
言語種別 英語
発行・発表の年月 2016/02
形態種別 研究発表ペーパー・要旨(国際会議)
査読 査読あり
標題 Activities for Active Reading in Class
執筆形態 単著
掲載誌名 Lao TESOL Conference Proceedings Selected Papers (2013 – 2015)
掲載区分国外
出版社・発行元 Lao TESOL Conference
巻・号・頁 pp.37-48
総ページ数 12
著者・共著者 Amanda Gillis-Furutaka
原著者 Amanda Gillis-Furutaka
概要 How can reluctant readers be encouraged to take an active part in a reading lesson? This paper presents a variety of activities that the author has used with low and intermediate level Japanese university students. The activities can be used with a variety of types of reading text, at a variety of levels, and require the students to discuss, write, draw, act, and use their imaginations at full stretch.