ギリス フルタカ アマンダジヨアン
GILLIS FURUTAKA AMANDA J
ギリス フルタカ アマンダ ジョアン 所属 京都産業大学 外国語学部 英語学科 職種 教授 |
|
言語種別 | 英語 |
発行・発表の年月 | 2016/02 |
形態種別 | 研究発表ペーパー・要旨(国際会議) |
査読 | 査読あり |
標題 | Activities for Active Reading in Class |
執筆形態 | 単著 |
掲載誌名 | Lao TESOL Conference Proceedings Selected Papers (2013 – 2015) |
掲載区分 | 国外 |
出版社・発行元 | Lao TESOL Conference |
巻・号・頁 | pp.37-48 |
総ページ数 | 12 |
著者・共著者 | Amanda Gillis-Furutaka |
原著者 | Amanda Gillis-Furutaka |
概要 | How can reluctant readers be encouraged to take an active part in a reading lesson? This paper presents a variety of activities that the author has used with low and intermediate level Japanese university students. The activities can be used with a variety of types of reading text, at a variety of levels, and require the students to discuss, write, draw, act, and use their imaginations at full stretch. |